به سوي جامعه اطلاعاتي

مباني و تحقيق دانشجويي

  • دانلود امنيت در NTFS
  • دانلود دانشگاههاي علوم پزشكي (به صورت فرضي)
  • دانلود بررسي تاثير هوش هيجاني وايجاد و حفظ طراوت
  • دانلود 1مقاله اي در باب حقوق بيمه
  • دانلود اينترنت، قابليتها، كاربردها و اصطلاحات

به سوي جامعه اطلاعاتي

۵ بازديد
به سوي جامعه اطلاعاتي
دسته بندي مديريت
بازديد ها 0
فرمت فايل doc
حجم فايل 13 كيلو بايت
تعداد صفحات فايل 2
به سوي جامعه اطلاعاتي

فروشنده فايل

كد كاربري 1079
كاربر

فناوري اطلاعات و ارتباطات و مديريت ارتباط با مشتريان

يكي از كاربردهاي فناوري اطلاعات و ارتباطات در حوزه بازاريابي و فروش، ايفاي نقش تسهيل‌كننده در زمينه مديريت ارتباط با مشتريان است. بر اين‌اساس، به‌طور نظام‌مند اقدام به جمع‌آوري اطلاعات مربوط به رفتار و نيازهاي مشتريان مي‌شود و با توجه به الگوهاي مصرف و تقاضا به سازمانها درباره دركي فراگير نسبت به نوع و نحوه تدارك و ارايه محصولات و خدمات منطبق با نيازهاي مشتريان كمك مي‌شود. انتظار مي‌رود ابزارهاي مديريت ارتباط با مشتري به بهبود خدمات قابل ارايه به مشتريان بپردازند و به‌ويژه در سازمانهاي بزرگي كه با انبوه مشتريان سر و كار دارند از هزينه‌هاي اداري و اجرايي بكاهد. در واقع، نظام مديريت ارتباط با مشتري در امتداد نظامهاي ارتباطي ديگر همچون زنجيره تامين و مديريت دانش قرار دارد.
هم‌اكنون در اتحاديه اروپا، 36 درصد از اشتغال مربوط به خدمات فناوري اطلاعات و ارتباطات مربوط به سازمانهايي است كه از نظامهاي مديريت ارتباط با مشتري سود مي‌جويند. 46 درصد از شركتهاي بزرگ اين اتحاديه از اين ابزار استفاده مي‌كنند و اين رقم براي شركتهاي متوسط و كوچك به‌ترتيب برابر با 28 درصد و 14 درصد است.
فناوري اطلاعات و ارتباطات علاوه بر آن‌كه يكي از مهمترين تسهيل‌كننده‌هاي مديريت ارتباط با مشتريان است، بلكه خود از اين رويكرد بهره زيادي مي‌برد. كاربرد مديريت ارتباط با مشتري در سازمانهايي مانند عوامل اجرايي شركتهاي بزرگ مخابراتي از اهميت ويژه‌اي برخوردار است؛ زيرا آنها با مشتريان گوناگوني از بخشهاي مختلف اقتصادي و اجتماعي سر و كار دارند. به‌عنوان مثال، ايجاد و توسعه شبكه‌هاي مخابراتي ديجيتال در دهه 1990 به خدمات جديدي منجر شد كه ناشي از هوشمند‌سازي شبكه و تمركز بر نيازهاي مختلف مشتريان بود.
در بخش رايانه نيز به‌دليل تنوع خدمات، مديريت ارتباط با مشتري به‌ويژه براي شركتهايي كه به توليد انبوه نرم‌افزار مي‌پردازند و با مشتريان بالقوه و بالفعل زيادي سر و كار دارند از اهميت زيادي برخوردار است. البته، اغلب اين ارتباطات از طريق سايت‌هاي اينترنتي صورت مي‌گيرد، ولي براي برخي پروژه‌هاي بزرگ نرم‌افزاري، ارتباط رو در رو با مشتريان نيز ضروري است.

توسعه نظام خرده‌بانكداري توسط فائو

نظام خرده‌‌بانكداري- جي.تي.زد- فائو نرم‌افزاري است كه براي موسسات مالي ارايه كننده خدمات مالي و اعتباري براي خانوارهاي كم‌درآمد و كارآفرينان مناطق محروم طراحي شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.